.
www.megastock.ru Здесь находится аттестат нашего WM идентификатора 306628194038

Зразок написання анотації до дипломної або курсової роботи



АНОТАЦІЯ

Дипломної роботи

На здобуття академічного ступеня бакалавра



Тема  Використання концепцій PR в діяльності фармацевтичних підприємств

Автор  .
Науковий керівник


Захищена        „.........” ..................................2011 року


Короткий зміст праці

Звязки з громадськістю - явище набагато більш глибоке і широке, ніж просто відділи, що функціонують в окремих організаціях і установах, або самостійні консультативні фірми паблік рілейшнз, до послуг яких звертаються клієнти. І теоретики, і практики системи паблік рілейшнз постійно підкреслюють, що вона є наукою і мистецтвом формування громадської думки в бажаному напрямку.
Наша наукова робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаної літератури. У вступі ми обґрунтували актуальність та практичну цінність обраної нами теми, поставили мету і завдання дослідження, зазначили методи та вказали предмет й обєкт нашої праці. Обєктом дослідження є діяльність фармацевтичних підприємств на ринку України. Предметом дослідження є концепції PR під час просування медичних препаратів та утримання їх позицій на ринку.
У першому розділі розглядаються теоретико-методологічні основи дослідження pr-технологій у фармацевтичній галузі. У другому розділі аналізується використання PR-концепцій у сучасній фармацевтичній галузі України. У третьому розділі наводяться перспективи та поради щодо подальшого покращення стратегій діяльності фармацевтичних компаній з використанням PR-концепцій на прикладі ват ХФЗ «Червона зірка». У висновках підводиться підсумок проведеного дослідження. У списку використаної літератури подаються джерела, на основі яких  було здійснене дослідження.



Дата        ............................            
                                    Підпис автора
 
АННОТАЦИЯ

Дипломной работы

На получение академического звания бакалавра



Тема Использование концепций PR в деятельности фармацевтических предприятий

Автор  
Научный руководитель


Защищена        „.........” ..................................2011 года


Краткое содержание работы

Связи с общественностью - явление гораздо более глубокое и широкое, чем просто отделы, функционирующие в отдельных организациях и учреждениях, или самостоятельные консультативные фирмы паблик рилейшнз, к услугам которых обращаются клиенты. И теоретики, и практики системы паблик рилейшнз постоянно подчеркивают, что она является наукой и искусством формирования общественного мнения в желаемом направлении.
Наша научная работа состоит из введения, трех глав, заключения и списка использованной литературы. Во введении мы обосновали актуальность и практическую ценность избранной нами темы, поставили цели и задачи исследования, отметили методы, указали предмет и объект нашего исследования. Объектом исследования является деятельность фармацевтических предприятий на рынке Украины. Предметом исследования являются концепции PR при продвижении медицинских препаратов и удержании их позиций на рынке.
В первом разделе рассматриваются теоретико-методологические основы исследования pr-технологий в фармацевтической отрасли. Во втором разделе анализируется использование PR-концепций в современной фармацевтической отрасли Украины. В третьем разделе приводятся перспективы и советы по дальнейшему улучшению стратегий деятельности фармацевтических компаний с использованием PR-концепций на примере ОАО «Красная звезда». В заключении подводится итог проведенного исследования. В списке использованной литературы подаются источники, на основе которых было проведено исследование.

Дата        ............................            
                                    Подпись автора

 
ANNOTAION

of diploma paper

bachelor degree acquisition



Topic The usage of PR-conceptions in the activity of pharmaceutical enterprises.

Автор  
Научный руководитель


Defended        „.........” ..................................2011


Short content of the paper

Public relations are something deeper and wider than just departments functioning in particular organizations and establishments or independent public relations consulting firms that provided their services to clients. Both theorists and practitioners dealing with public relations stress that it is science and art of forming public opinion in the desired direction.
Our scientific work consists of introduction, three chapters, conclusions and the list of literature. In the introduction we proved the actuality of the chosen topic, set aims and tasks of the research, mention the methods, subject and object of our research. The subject of the research is functioning of pharmaceutical enterprises on the Ukrainian market. The object of the research is PR-conceptions while promoting medicines and maintaining their position on the market.
In the first chapter we studied theoretical and methodological bases of studying PR-conceptions in the pharmaceutical branch. In the second chapter we analyzed the usage of PR-conceptions in the modern pharmaceutical branch of Ukraine. In the third chapter we defined perspectives and gave pieces of advice to further improvement of strategies of pharmaceutical companies activities with the usage of PR-conceptions. As an example enterprise we chose Public Corporatoin “Krasnaia Zvezda”. In the conclusion we summed up the information provided in the three chapters. In the list of literature we enumerated the literature used in the work.

Date        ............................            
                                    The authors signature

Дата публікації: 06.07.2011
Прочитано: 72416 разів