.
www.megastock.ru Здесь находится аттестат нашего WM идентификатора 306628194038

Фінансова політика малого підприємста



Ћплатить




ЗМІСТ

ВСТУП.....................................................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФІНАНСОВОЇ ПОЛІТИКИ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА.................................................................................................................................5
1.1. Суть та функції фінансової політики малого підприємства...........................................5
1.2. Фінансовий менеджмент як інструмент реалізації фінансової політики на малому підприємстві......................................................................................................8
1.3.Фінансові ресурси малого підприємства та критерії їх оцінки...........................13
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ, РОЗПОДІЛУ ТА ВИКОРИСТАННЯ ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ НА  ЗАТ „ЛЮКС - СЕРВІС” ...............................................18
2.1. Аналіз фінансової стійкості МП ЗАТ „Люкс – сервіс”.......................................18
2.2. Ліквідність МП ЗАТ „Люкс-сервіс”......................................................................22
2.3. Оцінка використання фінансових ресурсів МП ЗАТ „Люкс-сервіс”.................27
РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ ФІНАНСОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ЗАТ “ЛЮКС – СЕРВІС”.................................................................................................................................31
ВИСНОВКИ.........................................................................................................................................40
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.........................................................................................43
ДОДАТКИ









ВСТУП

Перехід до ринкової економіки потребує від малого підприємства підвищення ефективності виробництва, конкурентноздатності продукції і послуг на основі впровадження досягнень науково-технічного прогресу, ефективних форм господарювання і управління виробництвом, активізації підприємництва і т.п.  Важлива роль у реалізації цієї задачі приділяється фінансовій політиці малого підприємства. В процесі її реалізації виробляються стратегія і тактика розвитку підприємства, обгрунтовуються плани й управлінські рішення, здійснюється контроль за їхнім виконанням, виявляються резерви підвищення ефективності виробництва. 
В останні роки проблемі визначення фінансової політики надається важливе значення, приділяється велика увага з боку держави та підприємств, присвячується значна кількість публікацій. Проте єдиної думки щодо теоретичного аспекту цього питання сьогодні не існує. В найбільш загальному вигляді під фінансовою політикою розуміють спосіб організації і використання фінансових відносин.
 Актуальність розгляду даної теми обумовлена тим, що на сьогоднішній час малі підприємства вимушені приділяти більше уваги проблемам, пов'язаним  з формуванням і підвищенням ефективності використання своїх фінансових ресурсів  та  активізувати  пошук  шляхів поліпшення свого фінансового стану. Дане дослідження присвячене розгляду становлення і розвитку фінансів малого підприємства.
 Метою проведеного дослідження є обґрунтування напрямів оптимізації фінансової політики на малому підприємстві на основі визначених теоретичних та практичних аспектів даної проблематики.
 Для досягнення поставленої мети потрібно виконати ряд завдань:
- з'ясувати сутність та функції фінансової політики малого підприємництва, а також принципи її реалізації;
- охарактеризувати фінансовий менеджмент як інструмент реалізації фінансової політики;
- дослідити критерії оцінки фінансових ресурсів підприємства;
- проаналізувати фінансову стійкість малого підприємства;
- дослідити стан ліквідності малого підприємства;
- оцінити використання фінансових ресурсів малого підприємства;
- обґрунтувати напрямки оптимізації фінансової політики на малому підприємстві.  
 Об'єктом дослідження обрано закрите акціонерне товариство «Люкс – сервіс» (далі – ЗАТ «Люкс – сервіс»), що спеціалізується на наданні послуг з перевезення вантажів, ремонту автомобілів та іншій діяльності. Предметом дослідження є фінансова політика підприємства.
 При написанні роботи були використані монографічний метод, метод спостереження, статистичний метод, метод порівняння.





Ћплатить