.
www.megastock.ru Здесь находится аттестат нашего WM идентификатора 306628194038

Українська журнальна реклама - основні види та сутнісні характеристики



Ћплатить




ЗМІСТ:

ВСТУП………………………………………………………………………….....3-5
РОЗДІЛ Ι: ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РЕКЛАМИ…….......................6-15
1.1 Поняття реклами та її значення у різних сферах суспільного життя.......................................................................................................................6-10
1.2 Основні засоби реклами...........................................................................10-15
РОЗДІЛ ΙΙ ОСОБЛИВОСТІ ЖУРНАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ............16-24
2.1 Основні види та характеристики реклами в журналах......................... 16-21
2.2 Аналіз журнальної реклами на прикладі журналу “Добрые советы”..................................................................................................................21-24
ВИСНОВОК…...........................................................................................................25
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ………………....26-27
ДОДАТКИ


ВСТУП:

Двадцять перше століття подарувало людству велику кількість нових технологій з метою зробити наше життя легшим, кращим та більш комфортним. Зараз ми живемо у добу нової цифрової техніки, комп’ютерних систем та постійному пошуку, отриманні та передачі інформації. Іншими словами, нас скрізь оточує інформація. Саме з нею на даний час пов’язані чимало нових видів діяльності, серед яких менеджмент, Public Relation, маркетинг тощо. На сьогодні інформація є однією з багатьох причин створення та функціонування нових видів бізнесу. Люди платять певну суму грошей, щоб отримати інформацію, або, навпаки, надати її іншим людям. Одним зі способів такого надання інформації є реклама. Причому реклама не у вузькому сенсі, як інформація про певний виріб, а у найширшому значенні цього поняття – як засіб інформування, переконання, впливу і маніпуляції.
На сьогодні реклама перетворилась у своєрідне мистецтво. Творці реклами прикладають чимало сил для того, щоб вдало представити про той чи інший продукт, таким чином успішно провести рекламну кампанію. Реклама пов’язана з неабияким прибутком. На даний час в Україні та й в усьому світі засновуються багато рекламних агентств, які приймають на роботу велику кількість спеціалістів та працівників, що займаються створенням та продажем рекламної продукції на замовлення інших людей та організацій і вилучають при цьому значні кошти.
Про рекламу, як про окремий вид діяльності людини, можна говорити багато як позитивного, так і негативного. Вона здійснює неабиякий вплив на суспільство. Проте часто трапляється, що реклама чинить руйнівно на психіку людей, залишаючи поганий відбиток у їхній свідомості.
Але все ж таки, реклама та рекламна інформація є надзвичайно важливими, оскільки саме вони здатні привернути увагу та зробити так, що споживач надовго запам’ятає товари та послуги, які рекламуються.
Реклама здійснює вплив не лише на окремих людей чи груп, а й на усе суспільство в цілому. Завдяки рекламі формуються нові стандарти мислення, зразки поведінки та створюється нова культурна оболонка людей. Саме через це реклама та рекламна діяльність потребує докладнішого вивчення, а тому отримала велику актуальність у даному дослідженні.
Стан дослідження проблеми: розробкою даної тематики займалося багато видатних українських та зарубіжних вчених. Серед українських дослідників дослідженням реклами, зокрема журнальної, займалися Р.Левешко, В.І.Крамаренко, Б.А.Обритько та інші. Значну увагу привертає праця українського вченого Є.В.Ромата “Реклама”.
У своєму дослідженні ми часто звертаємось до книги Б.А.Обритька “Реклама і рекламна діяльність”, в якій автор з’ясовує теоретичні та практичні аспекти реклами. Значна увага звертається на психологічні основи реклами, зокрема реклама аналізується як метод впливу на поведінку споживачів, а також досліджується процес сприйняття реклами.
Більшість літератури, присвяченої досліджуваній темі, належить російським авторам. Зокрема, це книги Ф.И.Панкратова, Є.Песоцького., В.А.Музиканта, О.А.Феофанова, Р.І.Мокшанцева та інших.
Серед праць російських дослідників варто виділити книгу “Рекламная деятельность газет и журналов”, автором якої є А.Н.Назайкін. Дана робота заслуговує на увагу, оскільки тут розглядається місце друкованої реклами поряд з іншими засобами її поширення, з’ясовуються переваги та недоліки друкованої реклами.
Розробкою даної проблеми займалися багато зарубіжних вчених, таких як У.Уеллс, Дж.Бернет, А.Дейан, Кортленд Л. Бове, Вільям Ф. Аренс.
Серед праць іноземних дослідників особливу увагу заслуговує книга “Реклама и продвижение товаров” Дж.Россітера та Л.Персі, в якій досліджується не лише теоретичний, а й практичний аспект друкованої реклами, тобто на конкретних прикладах охарактеризовано процеси сприйняття, запам’ятовування такої реклами.
Об’єкт дослідження: українська журнальна реклама, а предметом є особливості та види реклами в журналах України. Дослідження охоплює рекламу, що вийшла друком в період червеня 2006 року – березня 2007 року.
Мета дослідження: вивчити основні особливості та види сучасної української журнальної реклами. Для досягнення означеної мети доцільним є виконання таких дослідницьких завдань:
• визначити найпоширеніші визначення реклами;
• встановити роль реклами у різних сферах життя суспільства;
• ознайомитися із засобами поширення реклами;
• розкрити основні властивості та визначити види журнальної реклами на українському ринку;
• провести кількісний контент-аналіз реклами на прикладі українського журналу “Добрые советы”.
Гіпотеза: на сторінках журналу “Добрые советы”, що виходить у світ в Україні, кількість реклами косметичних засобів більша, ніж реклами лікарських препаратів.
Методи дослідження: аналіз, синтез, узагальнення, абстрагування, порівняльний та класифікаційний методи, а також спеціальний метод аналізу документів – кількісний контент-аналіз.
Структура дослідження. робота складається із вступу, двох розділів, висновків, списку використаної літератури, додатків та посилань. У першому розділі з’ясовані поширені визначення поняття “реклама”, розкрито, в яких сферах життя суспільства застосовується реклама та встановлено її значення; охарактеризовано основні засоби розповсюдження реклами, переваги та недоліки у її засобах поширення. Другий розділ присвячений встановленню та визначенню основних особливостей української журнальної реклами, її видів, переваг та недоліків. Прослідковано те, які бувають види журналів та як саме розміщується у них реклама певних товарів та послуг. Також у цьому розділі проведено дослідження журнальної реклами методом кількісного контент-аналізу.





Ћплатить