.
www.megastock.ru Здесь находится аттестат нашего WM идентификатора 306628194038

Непряме оподаткування в Украiнi



Ћплатить




ЗМІСТ

ВСТУП
РОЗДІЛ 1
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ НЕПРЯМОГО ОПОДАТКУВАННЯ
1.1 Сутність непрямого оподаткування
1.2 Особливості нарахування і сплати податку на додану вартість
1.3 Акцизний збір та мито
РОЗДІЛ 2
ЕКОНОМІЧНА ОЦІНКА НЕПРЯМОГО ОПОДАТКУВАННЯ В УКРАЇНІ
2.1 Роль непрямого оподаткування у формуванні доходів Зведеного та Державного бюджетів України
2.2. Динаміка та структура надходжень непрямих податків в Україні
2.3. Оцінка ефективності непрямого оподаткування в Україні
РОЗДІЛ 3
ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ НЕПРЯМОГО ОПОДАТКУВАННЯ В УКРАЇНІ
3.1 Врегулювання бюджетного відшкодування податку на додану вартість в Україні
3.2 Наближення України до Європейського Союзу у сфері непрямого оподаткування
3.3 Реформування системи непрямого оподаткування в Україні 100
ВИСНОВКИ 110
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 115
ДОДАТКИ 120


ВСТУП

Україна як держава, як і будь-яка інша, не може існувати без доходів, необхідних для виконання покладених на неї функцій. Головним джерелом доходів України є податкові надходження, що формують найбільшу частку доходів бюджету.
Найбільші доходи Україні приносять непрямі податки, які характеризуються стійкими надходженнями. В інтересах держави є збільшення її доходів, значною мірою шляхом підвищення ставок непрямих податків з одного боку та недопущенням різкого зростання податкового навантаження на споживання, з іншого боку, оскільки при підвищенні податкового навантаження на економіку країни відбувається зниження платоспроможності споживачів, зменшення споживання на ринку товарів і послуг та, зрештою, зменшення сплачуваних сум непрямих податків.
Основною специфікою непрямих податків, що вони можуть використовуватись як регулятор цін. Саме через рівень цін держава справляє вплив на реальні доходи споживачів. Врешті-решт непрямі податки дають змогу регулювати платоспроможний попит як невід’ємну складову ринкової рівноваги.
За допомогою ставок податку на додану вартість держава може як стимулювати попит споживачів, в період кризової економіки, так і стримувати – в період надмірного піднесення економіки. За допомогою ставок акцизного збору держава обмежує споживання шкідливих для населення товарів, а також обкладає товари розкоші, споживачі яких спроможні сплатити ці податки. За допомогою ставок мита, держава регулює експортно-імпортні операції, стимулюючи експорт та захищаючи національних товаровиробників від конкуренції імпортованих товарів.
Непряме оподаткування в сучасних умовах повинне стимулювати економічний розвиток країни, сприяти створенню умов для залучення інвестицій, розвитку приватного бізнесу, сприяти зниженню податкового тягаря, отриманню сталих доходів до Державного бюджету тощо. Тому, дослідження непрямого оподаткування в Україні є актуальним.
Мета дослідження полягає у визначенні шляхів вдосконалення непрямого оподаткування в Україні на основі вивчення теоретичних та оцінки практичних аспектів обраної проблематики.
Для досягнення поставленої мети дослідження необхідно виконати такі завдання:
- визначити сутність непрямого оподаткування;
- дослідити особливості нарахування і сплати податку на додану вартість;
- вивчити акцизний збір та мито;
- дослідити роль непрямих податків у формуванні доходів Державного та Зведеного бюджетів України;
- проаналізувати динаміку та структуру надходжень непрямих податків в Україні;
- оцінити ефективність непрямого оподаткування в Україні;
- проаналізувати шляхи врегулювання бюджетного відшкодування на додану вартість в Україні;
- запропонувати шляхи наближення України до Європейського Союзу у сфері непрямого оподаткування;
- визначити шляхи реформування непрямого оподаткування в Україні.
Об’єктом дослідження є система непрямого оподаткування в Україні, а предметом – ефективність її функціонування.
У процесі дослідження було використано такі методи, як аналітичний, статистичний, графічний, табличний, аналіз, метод аналогії.





Ћплатить