.
www.megastock.ru Здесь находится аттестат нашего WM идентификатора 306628194038

Вплив мотивації на формування корпоративної культури



Ћплатить




ЗМІСТ

ВСТУП    3
РОЗДІЛ 1. МОТИВАЦІЯ ЛЮДИНИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ ДОСЛІДЖЕННЯ    6
1.1 Поняття мотивації та її функції    6
1.2 Завдання та критерії мотивації    10
РОЗДІЛ 2 КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ТА ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ    15
2.1 Поняття корпоративної культури    15
2.2. Структура корпоративної культури    18
2.3. Взаємозв'язок корпоративної культури з іншими факторами    21
РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ПІД ВПЛИВОМ МОТИВАЦІЇ    25
3.1 Мотивація як психологічний фактор в управлінні персоналом    25
3.2 Взаємозв’язок мотивації та корпоративної культури    27
ВИСНОВКИ    31
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ    34




 
ВСТУП

Словосполучення «корпоративна культура» вперше використав у XIX сторіччі у військовій термінології німецький фельдмаршал Мольтке. Ним він визначив відносини у офіцерському середовищі. Вже наприкінці XIX століття вивченням впливу людських взаємин усередині корпорації почали займатись представники Школи людських відносин менеджменту.
Організація функціонує й розвивається як складний організм, її життєвий потенціал, ефективність функціонування й виживання в конкурентній боротьбі залежать не тільки від стратегій, чіткої організаційної побудови, відповідних систем управління й висококваліфікованих співробітників. Успіх компанії визначається ще й сильною культурою, особливим стилем, які сприяють досягненню й збереженню провідних позицій на ринку.
У другій половині XX сторіччя почали з'являтись перші більш-менш чіткі визначення культури організації. Поняття «корпоративна культура» охоплює явища духовного і матеріального життя колективу, а саме: домінуючі у ньому моральні норми та цінності, кодекс поведінки, ритуали та ін. Концепція цього явища не має єдиного трактування. Російські науковці Є. М. Коротков і А. Н. Сіліна відібрали найцікавіші та найвідоміші визначення поняття «корпоративна культура».
Д. Елдрідж і А. Кромбі вважають, що культура організації – це унікальну сукупність норм, цінностей, переконань, які визначають спосіб об'єднання груп та окремих особистостей в організацію для досягнення встановлених перед нею завдань.
К. Голд вважає, що корпоративна культура – це унікальні характеристики сприйнятих особливостей організації, того, що вирізняє її серед інших у галузі.
Г. Морган визначає культуру у метафізичному розумінні як один із засобів здійснення організаційної діяльності за допомогою використання мови, фольклору, традицій та інших способів передачі основних цінностей, переконань, ідеологій, які спрямовують діяльність підприємств.
М. Мескон трактує культуру як клімат в організації; вона відображає звичаї, притаманні організації.
Є. Уткін характеризує корпоративну культуру як систему цінностей та переконань, що поділяються усіма працівниками фірми і зумовлюють їх поведінку, характер життєдіяльності організації.
Своє визначення пропонують О. С. Віханський і О. І. Наумов: набір найважливіших спрямованих на членів колективу припущень, що набувають вираження у цінностях, декларованих організацією, і задають людям орієнтири їхньої поведінки та дій. Саме у цьому і полягає актуальність нашої роботи.
Проблему впливу мотивації на формування корпоративної культури досліджували такі вчені, як Бугуцький О.А., Дмитренко Г., Єрмолаев О.Ю., Ільїн Є.П., Карамишев Д.В. та ін. Загальний огляд досліджень, присвячених вивченню даного питання, свідчить про недостатнє висвітлення даної тематики у науковій літературі.
Мета дослідження полягає в характеристиці впливу мотивації на формування корпоративної культури. Для досягнення мети були поставлені такі завдання:
1.    Охарактеризувати поняття мотивації та її функції;
2.    Визначити завдання та критерії мотивації;
3.    Проаналізувати поняття корпоративної культури;
4.    Дослідити структуру корпоративної культури;
5.    Коротко охарактеризувати взаємозв'язок корпоративної культури з іншими факторами;
6.    Детально розглянути особливості формування корпоративної культури під впливом мотивації.    
Об’єктом дослідження є мотивація праці та трудові відносини в колективах великих компаній.
    Предметом дослідження є мотивація та її вплив на формування корпоративної культури.
Під час вирішення визначених завдань використовувались наступні методи дослідження:
1.    Загальнонауковий: синтез, аналіз та порівняння наукової літератури для теоретичного підґрунтя дослідження.
2.    Статистичний: для характеристики певних статистичних даних дослідження.
3.    Графічний: для наочних прикладів в роботі.
4.    Метод синтетичного аналізу. Полягає у вивчені сукупності елементів, що утворюють систему.
У відповідності до поставлених мети та конкретних завдань дослідження, визначено структуру роботи. Вона складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаної літератури.




Ћплатить