.
www.megastock.ru Здесь находится аттестат нашего WM идентификатора 306628194038

Політичний маркетинг



Ћплатить




Зміст
Вступ...................................................................................................................3 - 5
1. Розділ 1. Сутність поняття політичного маркетингу. Основні підходи до його визначення..............................................................………6 - 12
2.  Розділ 2. Проблеми політичного маркетингу в Україні.13 - 21
3. Розділ 3. Прояви застосування теорії політичного маркетингу у політичній практиці України ( на прикладі передвиборчої агітації В. Ющенка )......................................................................................................22 - 29
Висновки..............................................................................................................30
Список використаної літератури..............................................................31 - 32


 
Вступ
Поняття “політичний маркетинг” виникло в США, коли Д. Ейзенхауер вперше із політичних лідерів скористався послугами рекламного агентства для організації передвиборчої кампанії. Нині політичний маркетинг став органічною частиною політичного життя більшості країн світу. І хоча маркетингове забезпечення виборів, а також інших видів політичної діяльності пов’язане з великими фінансовими витратами, лідери, партії, громадські організації та рухи йдуть на них, оскільки усвідомлюють важливість значення такого забезпечення для досягнення відповідних цілей. Як свідчить практика, навіть скромне маркетингове забезпечення виборчої кампанії підвищує шанси претендента вдвічі.
Маркетинг у політиці – це перш за все, цілеспрямоване, коректне і професійне виявлення, акцентування і показ саме тих рис і реальних достоїнств претендента на лідерство, які мають значення для конкретних груп лідерів.
Використовуючи методику, що входить до арсеналу політичного маркетингу, можна змоделювати не тільки що, як і кому говорити, але й за допомогою яких форм спілкуватися з виборцями.
Успіх претендента на політичне лідерство маркетинг забезпечує не шляхом звинувачень противників, формування навколо них “образу ворога”, а й конструктивною програмою і переконливими аргументами, максимальним врахуванням інтересів і потреб людей, вмілою і гнучкою тактикою.
Структура роботи: робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури.
У першому розділі розкрито зміст поняття “політичного маркетингу”, показано різні підходи до його визначення.
У другому розділі звернула увагу на проблеми політичного маркетингу в Україні. В ході розглянула політичний ринок як засіб організації політичного життя суспільства. Намагалася простежити, які необхідні умови для успішного застосування політичного маркетингу.
У третьому розділі показано прояви застосування теорій політичного маркетингу у політичній практиці України ( на прикладі передвиборчої кампанії В. Ющенка ).
Для написання курсової роботи використовувала різні матеріали: періодичне видання - журнал “Політичний менеджмент”, книги, звичайно, чимало ресурсів було взято з мережі інтернет, так як політичний маркетинг перебуває в процесі вивчення, дослідження і розвитку.
Політичний маркетинг, як засіб організації діяльності з’явився в політичній практиці в результаті прагнення державних і партійних інститутів забезпечити безпосередні політичні інтереси різноманітних соціальних верств і груп, особливо в процесі політичної боротьби за владу. Використання сучасних маркетингових технологій сприятиме впорядкуванню, легітимізації політичного життя, гармонізацію відносин між владою і народом, підвищенню авторитету й ефективності діяльності владних структур, повнішому задоволенню інтересів і прагнень громадян, реальному забезпеченню їхніх прав, вдосконаленню демократичних інститутів держави. Цивілізований політичний маркетинг як складова політичного життя суспільства може існувати тільки при певному рівні демократії, розвинутому парламентаризмові і сталій альтернативній виборчій системі. Тому, дана проблема є надзвичайно актуальною на сучасному етапі.
Мета даної роботи полягає у вивченні політичного маркетингу як такого, а також простежити за розвитком політичного ринку.
Об’єктом виступає політичний ринок в цілому та політичний ринок України , зокрема .
Предметом дослідження є сукупність теорій і методів, якими можуть користуватися політичні організації і органи влади для визначення своїх задач і програм і вплинути на поведінку громадян.
Завдання:
      - вивчити зміст поняття “політичного маркетингу”;
- виявити проблеми політичного маркетингу в Україні;
- дослідити розвиток політичного ринку;
- визначити умови для успішного застосування політичного маркетингу.





Ћплатить