Застосування сучасних технологій навчання при вивченні іноземної мови за адаптованою педагогічною си
Ћплатить
ЗМІСТ ВСТУП................................................................................................................... РОЗДІЛ I. СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ...................................................................................................................... 1.1. Особистісно орієнтовані технології (student-centered approach) .......... 1.2. Технологія організації групової навчальної діяльності ........................ 1.3. Проектна технологія…………………….................................................. 1.4. Технології формування творчої особистості……………….………….. РОЗДІЛ II. ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ МАРІЇ МОНТЕССОРІ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ...................................................................... 2.1. Розвиток індивідуальності дитини за педагогічним методом Марії Монтессорі.................................................................................................................... 2.2. Педагогічні принципи Марії Монтессорі................................................. 2.3. Вимоги до особистості педагога................................................................ 2.4. Мовний портфель як засіб вивчення мови (Lang-Learning Portfolio)... РОЗДІЛ III. АНАЛІЗ ГРУПИ ЗА ВИМОГАМИ ІТАЛІЙСЬКОГО ПЕДАГОГА …………………………....................................................................... 3.1. Вікові особливості у вивченні іноземної мови……………..……........... 3.2. Мотивація оволодіння другою мовою….………....................................... 3.3. Визначення типу пам’яті учнів(студентів).............................................. 3.4. Аналіз інтересів групи…........................................................................... РОЗДІЛ IV. ОРГАНІЗАЦІЯ УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПЕДАГОГІЧНОЮ СИСТЕМОЮ МАРІЇ МОНТЕССОРІ ….......................... 4.1. Початкова школа…………………………………………….……........... 4.2 Середні класи.............................................................................................. 4.3.Старші класи………….………………….................................................. 4.4 Студенти…..................................................................................................34 ВИСНОВКИ...........................................................................................................36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ..................................................38 ДОДАТКИ...............................................................................................................39