.
www.megastock.ru Здесь находится аттестат нашего WM идентификатора 306628194038

Особливості канадської системи освіти для іммігрантів в умовах багатокультурності



Ћплатить




Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОСНОВНІ ЗАСАДИ ОСВІТИ В КАНАДІ 6
1.1 Розвиток полікультурної освіти в Канаді 6
1.2 Рівні освітньої системи 15
1.3 Конфесійний дуалізм у школах Канади. Історія його виникнення 20
РОЗДІЛ 2. ОСВІТА ТА ІММІГРАЦІЙНА СИСТЕМА КАНАДИ 25
2.1 Роль соціального статусу представників різного етносу в процесі здобуття освіти (на прикладі корінного населення) 25
2.2 Інтеграція іммігрантів в освітній системі Канади 32
2.3 Особливості освіти для іммігрантів провінції Квебек 37
2.2.1 Шкільна освіта, освіта у коледжах, приватні школи 39
2.2.2 Університетська освіта 43
2.4 Українська освіта в Канаді 46
ВИСНОВКИ 57
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 60
ДОДАТКИ 66
 
 ВСТУП

Впродовж усієї історії канадської держави питання встановлення і удосконалення системи освіти на теренах багатонаціональної країни посідало одне з найперших місць у політиці як федерального так і провінційного урядів. Характеризуючись широкомасштабністю етно-географічного розподілу та організації навчального процесу, Канада завжди поставала ареною для соціокультурних дискусій, чи не найважливіше місце серед яких займають проблема гарантування та збереження культурних цінностей представників корінного населення та забезпечення освітою іммігрантів.
Актуальність дослідження полягає у розробці більш змістовної науково-інформаційної бази, завдяки якій процес поглибленого професійного вдосконалення майбутніх філологів у сфері соціо- та етнолінгвістики проходитиме ефективніше. З іншого боку, з огляду на відносно низький ступінь наукової розробки теми дослідження, доцільність  написання даної роботи полягає також у систематичному аналізі важливих критичних джерел, вивчення яких сприятиме більш змістовному розумінню необхідності усвідомлення цінностей та пріоритетів канадської освіти для іммігрантів та заповненню інформаційних прогалин у суміжних темах дослідження.
• Мета дослідження полягає у визначенні особливостей канадської системи освіти для іммігрантів. Вона визначається серією конкретних завдань, описання, вирішення яких становить зміст розділів кваліфікаційної роботи. Завдання даного наукового дослідження формулюються наступним чином:
• дослідити вплив багатокультурності канадської держави на освітній сектор;
• розглянути існуючі рівні канадської освітньої системи;
• визначити вплив релігії на освітній сектор в Канаді;
• дослідити роль соціального статусу у здобутті освіти в Канаді на прикладі корінного населення;
• проаналізувати можливості та перспективи здобуття освіти іммігрантами в Канаді загалом та у провінції Квебек зокрема;
• визначити можливості українських іммігрантів у здобутті освіти в Канаді.
Предметом дослідження є зв’язок соціокультурних явищ та їх вплив на розвиток та удосконалення канадського навчального процесу для іммігрантів.
Об’єктом дослідження даної наукової роботи виступають культурні, соціальні та політичні особливості канадської освіти в контексті її багатокультурності.
Методи дослідження:
1. Метод зіставлення і порівняння - даний підхід використовувався при роботі з різними критичними джерелами та інформацією, що потребувала детальної перевірки шляхом зіставлення та порівняння.
2. Аналітичний метод та метод типологізації - застосовувалися у випадках, які потребували конкретного наукового аналізу, зокрема при дослідженні певного культурного, політичного чи соціального явища.
3. Метод дедукції та індукції - використовувався у ситуаціях, коли з великого об’єму інформації необхідно було виокремити конкретні факти та дані, при узагальненні запропонованого матеріалу.
Ступінь вивченості теми. Питання аналізу освітніх тенденцій Канади стосовно іммігрантів неодноразово піднімалося як українськими так і зарубіжними вченими. Особливо вагомий науковий доробок зосереджений у працях канадських професорів, спеціалістів з питань етнолінгвістики, вчителів. Серед них виділяють праці наступних вчених: Л. Божука, О. С. Дьолога, Ричарда Джойса, Жака Бросарда, В. Трощинського, Євнуха, Джоті Батнагара, М. Марунчака, Кордана, Лощенова І. Ф.,ГуревичаР. С., Гіббінсона, Патерсона та багатьох інших не менш важливих наукових праць та доробків. Проте, деякі аспекти даної кваліфікаційної роботи все-таки потребують додаткового аналізу та більш детального вивчення.
Новизна наукової роботи полягає у дослідженні у новому світлі актуальних питань розвитку канадської освіти та песпектив її розвитку, а також можливостей застосування канадського досвіду у освітній практиці інших країн, зокрема України.

Практичне значення дослідження. Зважаючи на детальне опрацювання значної кількості вітчизняних та англомовних наукових праць, зосереджених на дослідженні проблеми особливостей канадської освіти для іммігрантів, вагомість практичної цінності даного дослідження є незаперечною. Сфери можливого застосування одержаних результатів варіюють від теоретичного використання певних частин наукової роботи під час проведення лекційних занять з соціолінгвістики, психолінгвістики, лінгвокраїнознавства і до практичного застосування на уроках англійської мови, в педагогіці та загалом у виховному процесі.
Структура роботи. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі розкривається тема, завдання та методи  дослідження, його практичне значення та наукова новизна. У двох розділах розкривається проблематика дослідження, проводиться аналіз і дослідження основних питань. Підсумок та узагальнення усіх отриманих результатів подаються у висновках. Список використаної літератури налічує 77 джерел.





Ћплатить