дипломна робота, 50 сторінок
ВСТУП В теперішній час розширення і якісних змін характеру міжнародних зв\'язків нашої держави, інтернаціоналізація усіх сфер суспільного життя призводять до того, що іноземна мова реально стає необхідною в практичній і інтелектуальній діяльності людини. Саме тому підготовка висококваліфікованих спеціалістів, які добре володіють іноземною мовою, є соціальним замовленням суспільства. Це ставить нас перед необхідністю розробки раціональної моделі організації процесу навчання учнів у школі. Підвищена увага до оволодіння іноземними мовами викликала зміни і в характері навчання мовам. Відбувся перехід від попередньої орієнтації на засвоєння граматичних структур до комунікативної, яка направлена на оволодіння навиками живого мовлення, що й зумовило вибір даної теми для написання кваліфікаційної роботи. Актуальність обраної теми полягає, по-перше, в тому, що на сьогоднішній день знання іноземних мов є однією з основних характеристик загальноосвітньої підготовки сучасної людини; по-друге, у необхідності застосування комунікативно–ситуативного підходу як одного з найефективніших підходів при вивченні іноземної мови. Метою дослідження є шляхи застосування комунікативно – ситуативного підходу на основі навчального підручника з англійської мови, автором якого є Алла Несвіт. Для того, щоб досягнути поставленої мети ми поставили перед собою наступні завдання: – застосувати комунікативно – ситуативний підхід при засвоєнні лексики та діалогічного мовлення; – застосувати комунікативно – ситуативний підхід при вивченні інтонації; – змалювати ігрові ситуації при вивченні іноземної мови. Об’єктом дослідження є комунікативно–ситуативний підхід при вивченні іноземної мови. Предметом дослідження є шляхи застосування комунікативно – ситуативного підходу. Основні методи дослідження: теоретичний аналіз літератури; аналіз і синтез; системний підхід. Матеріалом дослідження слугують вправи, підібрані з навчального підручника з англійської мови, автором якого є Алла Несвіт. Наукова новизна роботи полягає в тому, що дослідження комунікативно – ситуативного підходу частково базується на вправах, підібраних із навчального підручника з англійської мови, автором якого є Алла Несвіт. Результати дослідження можуть бути використані студентами факультету іноземних мов при вивченні практики англійської мови, прикладної лінгвістики та основ педагогіки. Знання шляхів застосування комунікативно – ситуативного підходу значно полегшує процес розвитку комунікативних здібностей та навичок в учнів. Це надає практичної цінності проведеному дослідженню. Структура роботи підпорядкована меті та завданням дослідження і передбачає вступ, в якому обґрунтовується актуальність проблеми, формулюється мета, об’єкт і предмет дослідження. У першому розділі розглядаються теоретичні засади використання комунікативно – ситуативного підходу до вивчення іноземної мови. У другому розділі досліджуються шляхи застосування комунікативно–ситуативного підходу. У висновках інтерпретуються результати дослідження. У списку використаної літератури перелічуються базові теоретичні джерела, що використовувались при проведенні даного дослідження. |