.
www.megastock.ru Здесь находится аттестат нашего WM идентификатора 306628194038

Урок - провідна форма організації навчальної діяльності в природознавстві у початкових класах



Ћплатить




УРОК – ПРОВІДНА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПРИРОДОЗНАВСТВІ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

Курсова робота
, 2013
 
ЗМІСТ

ВСТУП    3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ПІДГРУНТЯ ДОСЛІДЖЕННЯ УРОКУ ПРИРОДОЗНАВСТВА В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ    5
1.1. Поняття уроку та особливості його структури    5
1.2. Вікові особливості молодших школярів та їх врахування у забезпеченні пізнавальної активності на уроках природознавства    8

РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ УРОКІВ ПРИРОДОЗНАВСТВА В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ    14
2.1. Початкова ланка і уроки природознавства    14
2.2. Використання наочних засобів при викладанні природознавства    20
2.3. Роль екскурсій в навчанні природознавству    24

ВИСНОВКИ    30
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ    33

 
ВСТУП

Питання вивчення уроку як провідної форми навчальної діяльності турбує педагогів та методистів протягом всього часу існування людини розумної, адже саме якісне та продумане викладання природознавства в молодших класах, закладення основ дбайливого ставлення до природи, дає майбутнє нашій планеті. Науковці-методисти постійно вдосконалювали методи та засоби ефективного викладання природознавства. Численні методики, впровадження нових технологій, тисячі наукових досліджень в даній галузі – все це впливало на швидкість, доступність та, головне, якість вивчення природознавства.
Актуальність дослідження. Сьогодні, коли рівень освітніх технологій знаходиться досить високо, а результати наукових досліджень постійно використовуються педагогами-новаторами для покращення ефективності викладання природознавства в молодших класах середніх загальноосвітніх шкіл, дослідження поняття, структури та класифікації уроків природознавства виявляється досить актуальним.
Питання особливостей уроку природознавства досліджували такі вчені, як Виготський Л.С., Вишневський О.І., Зав’якін О. В., Телєжнікова Т. М., Карп’юк О., Ніколаєва С.Ю., Новоселецька С.В., Тучина М.В. та ін.
Мета дослідження полягає в характеристиці уроку природознавства в початкових класах. Для досягнення мети були поставлені такі завдання:
1.    Охарактеризувати поняття уроку та особливості його структури;
2.    Узагальнити інформацію про вікові особливості молодших школярів та їх врахування у забезпеченні пізнавальної активності на уроках природознавства;
3.    Проаналізувати використання наочних засобів при викладанні природознавства;
4.    Визначити роль екскурсій в навчанні природознавству.
Об’єктом дослідження є даного дослідження є навчальний процес з природознавства учнів початкових класів ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Предметом дослідження є особливості уроку природознавства в початкових класах ЗОШ.
Під час вирішення визначених завдань використовувались наступні методи дослідження:
1.    Загальнонауковий: синтез, аналіз та порівняння наукової літератури для теоретичного підґрунтя дослідження.
2.    Діалектичний метод використовувався з метою пояснення виникнення та розвитку певних поглядів і теорій.
3.    Порівняльний метод був використаний з метою порівняння поглядів різних науковців на поняття, що аналізуються в дослідженні.
Практична цінність роботи полягає в узагальнені знань про урок природознавства в початкових класах. Дослідження може використовуватися в навчальних цілях.
У відповідності до поставлених мети та конкретних завдань дослідження, визначено структуру роботи. Вона складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаної літератури.
 




Ћплатить