.
Гендерні ролі у комедії В.Шекспіра Як Вам це подобається | ||
Гете Фауст | ||
Джек Лондон Жага до життя | ||
Джеффрі Чосер та його вклад в англійську культуру | ||
Емоційне навантаження роману Ернеста Хемінгвея По кому подзвін в синтаксично-кількісному аспекті | ||
Жанрово-стильові особливості комедій Оскара Уайльда | ||
Жанрово-стильові особливості прози Набокова | ||
Індивідуально-авторська адєктивна номінація в українській поезії ХХ століття | ||
Концепція кохання у прозі Д. Г. Лоуренса | ||
Мовна спеціфіка поезій О.Блока | ||
Особливості контексту оповідання Старий і море Ернеста Хемінгуея | ||
Проблема історизму в хроніках Шекспіра | ||
Проблематика комедії Оскара Уайльда Ідеальний чоловік | ||
Проблематика пєси Генріка Ібсена Ляльковий дім | ||
Проблематика роману Портрет Доріана Грея Оскара Уальда | ||
Проблеми американського суспільства у романі Ніч ніжна Ф.С. Фіцджеральда | ||
Протиставлення добра і зла у збірці Ш. Бодлера Квіти зла | ||
Психоаналіз. Історія виникнення і розвитку. Драма Г. Ібсена Привиди | ||
Стильові особливості американської поезії другої половини 20 століття | ||
Стильові особливості ранньої лірики Гете | ||
Творчість Джека Керуака на тлі американської контркультури | ||
Типологічні особливості героїчного епосу Раннього Середньовіччя | ||
Трансформація античного міфу в комедії Бернарда Шоу Пігмаліон | ||