.
Альтернативне навчання іноземних мов в ХХ столітті | ||
Вивчення монографічної теми на уроках зарубіжної літератури (на прикладі життя і творчості Стендаля) | ||
Вивчення монографічної теми на уроках зарубіжної літератури (на прикладі Стендаля) | ||
Використання дидактичної гри у процесі навчання усного мовлення на початковому етапі середньої школи | ||
Використання казки на уроках англійської мови | ||
Використання рольової гри у процесі навчання діалогічного мовлення на середньому етапі ЗОШ 2 | ||
Вплив гендерних особливостей на формування іншомовної компетенції у монологічному мовленні студентів | ||
Врахування особливостей підліткового віку в роботі класного керівника | ||
Дистанційне навчання у ВУЗах | ||
Диференційований підхід у навчанні англійської мови в ЗОШ І-ІІІ ступенів | ||
Застосування автентичних матеріалів для формування комунікативної компетенції | ||
Застосування автентичних матеріалів для формування комунікативної компетенції під час вивчення англі | ||
Застосування сучасних технологій навчання при вивченні іноземної мови за адаптованою | ||
Застосування сучасних технологій навчання при вивченні іноземної мови за адаптованою педагогічною си | ||
Застосування технології текстотворення у шкільній освіті | ||
Зміст та види самостійної роботи на уроках мови, читання в початкових класах | ||
Індивідуальний підхід у навчанні техніки читання англійською мовою на початковому етапі | ||
Індивідуальний підхід у навчанні техніки читання англійською мовою на початковому етапі загальноосві | ||
Індивідуально-психологічні та вікові особливості навчання англійської мови для дітей дошкільного вік | ||
Інноваційні методи навчання іноземної мови в ЗОШ 2015 | ||
Інтерактивні технології навчання іноземної мови | ||
Краєзнавча робота з природознавства у початковій школі | ||
Лінгвістичний аналіз тексту на уроках звязного мовлення в середній школі | ||
Методика викладання уроків трудового навчання в 1 класі на тему Подарунки до зимових свят | ||
Методика формування навичок та вмінь писемного мовлення із застосуванням психолінгвістичної моделі в | ||
Навчання англійської мови для дітей дошкільного віку | ||
Навчання граматики англійської мови на середньому етапі загальноосвітньої школи | ||
Навчання діалогічного мовлення на середньому етапі загальноосвітньої школи | ||
Навчання діалогічного мовлення на середньому етапі загальноосвітньої школи (діалог-дискусія) | ||
Навчання діалогічного мовлення учнів 10-11 класів у школах з поглибленим вивченням англійської мови | ||